Categoriile ordonate sub forma de structura arborescenta sunt folosite in cadrul magazinului tau pe Facebook.
In structura initiala, categoriile apar exact sub forma in care sunt preluate din fisierul de produse si sunt organizate pe un singur nivel, spre exemplu Foto&Video / Camere digitale / Accesorii. Este posibil ca formatul in care categoriile de produse sunt importate din fisierul tau datafeed sa nu permita utilizatorilor o navigare foarte usoara, motiv pentru care am incercat sa iti punem la dispozitie instrumentele necesare pentru optimizarea structurii de categorii.
Cu ajutorul optiunilor disponibile in pagina de Administrare Categorii, iti poti organiza structura categoriilor pe mai multe nivele (maxim 3), poti folosi denumiri alternative pentru categorii si subcategorii sau poti crea noi categorii si subcategorii de produse (aceste categorii nou create au doar scopul de grupare al categoriilor existente si nu pot contine produse).
Folosind optiunile de structurare a categoriilor, categoria Foto&Video / Camere digitale / Accesorii se poate transforma in urmatoarea structura arborescenta:
Foto&Video Camere digitale Accesorii
Listat in: Instrumente de Marketing