Art. 1 Definitii
Contract – prezentul acord al partilor, care se poate incheia valabil exclusiv in limba Romana.
Acceptarea ofertei – finalizarea de catre Beneficiar a procesului de creare a unui cont de partener (beneficiar) pe ShopMania.
Formular de comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Furnizor si Beneficiar, prin care la solicitarea Beneficiarului, Furnizorul este de acord sa presteze Serviciile solicitate, iar Beneficiarul este de acord sa primeasca aceste Servicii si sa le plateasca, daca a optat pentru un plan tarifar. Comanda se considera finalizata si va produce efecte din momentul in care acceptarea ofertei a ajuns la ShopMania in cazul Serviciilor gratuite, si din momentul in care acceptarea ofertei ce include plata efectiva a pretului seviciilor tarifare alese a ajuns la ShopMania.
Servicii - set de activitati prestate de catre Furnizor la cererea si in interesul Beneficiarului.
Serviciu de comparatie de preturi (denumit in continuare si Comparator de preturi) – sistem online de prezentare comparativa, a ofertelor de produse si servicii ale magazinelor online.
Shopmania.ro (denumit in continuare si ShopMania) – portal de comparare de preturi detinut si operat de catre SC ShopMania Net SRL
Categorie de produse – modalitate de grupare: a produselor identice sau similare comercializate de catre diferite magazine online; a produselor substituibile si/sau a produselor complementare.
Produs comparabil – produs identic sau similar sau avand caracteristici foarte apropiate, pentru care se realizeaza un clasament al preturilor cu care produsul se regaseste in ofertele magazinelor partenere, pe baza unui algoritm specific ShopMania, algoritm care grupeaza ofertele in functie de categoria din care fac parte, de denumirea acestora, de codurile unice de identificare precum si alte criterii.
Produs necomparabil – totalitatea produselor care se regasesc in cadrul ShopMania, exceptand acele produse care se incadreaza in tipul comparabil.
Pachet tarifar – structura de cost reprezentand plata aferenta unui pachet de servicii ales, incluzand o anumita suma de bani, care vor fi creditati in contul de Partener ShopMania, asa cum se regaseste in pagina https://partner.shopmania.ro/plan_select, accesibila din contul de partener/beneficiar ShopMania si care poate fi actualizata fara notificare prealabila. Orice schimbare a pretului contractului va fi comunicata separat si individual Beneficiarului, daca va fi cazul. Pachetul tarifar aferent contractului se regaseste in Anexele comenzii.
Partener - persoana juridica, persoana fizica autorizata sau persoana fizica ce detine, opereaza un anumit magazin online si a care este implicata in utilizarea cu plata sau fara plata a Serviciilor ShopMania, indiferent daca actioneaza in nume propriu sau in numele tertilor.
Magazin partener (denumit in continuare si partener) – magazin online de produse si/sau servicii, care isi da acordul de a isi prezenta produsele si/sau serviciile in cadrul portalului ShopMania.
Magazin partener Premium (denumit in continuare si partener premium) – magazin partener ShopMania care a achizitionat serviciile de listare in regim CPC a produselor.
Datafeed (denumit in continuare si Fisier de date sau Fisier de produse) – un fisier apartinand exclusiv magazinului partener sau colaboratorilor acestuia, care contine informatii in forma neprelucrata, despre produsele si/sau serviciile comercializate de catre magazin. Informatiile continute pot fi, printre altele: codul produsului, categoria de produse din care face parte, numele, descrierea, pretul, URL-ul produsului, URL-ul catre fotografia produsului.
Oferta – informatii cuprinse intr-un datafeed si puse la dispozitia publicului la un anumit moment dat pe ShopMania.
Atribuirea/Corelarea informatiilor - pe baza informatiilor puse la dispozitia ShopMania de catre magazinul partener in cadrul fisierului de date, ofertele publicate de catre magazinul partener pot fi introduse integral sau partial in sistemul de comparatie de preturi si sunt incadrate integral sau partial in categoriile sau subcategoriile corespunzatoare de produse, asa cum apar acestea in cadrul portalului ShopMania.
Listare produse/servicii - prezentarea produselor si/sau serviciilor apartinand aceluiasi magazin Partener si reunite sub acelasi cont de partener/beneficiar in cadrul ShopMania pe baza corelarii informatiilor din fisierul de date cu sistemul ShopMania
Categorii cu listare in regim exclusiv CPC - categorii de produse/servicii in cadrul carora listarea produselor/serviciilor se efectueaza exclusiv contra-cost.
Cost per Click (denumit in continuare si CPC) – reprezinta suma de bani pe care un magazin partener o plateste catre ShopMania pentru fiecare click pe produsele sale. Un click astfel inregistrat este echivalent cu o vizita care ajunge prin intermediul click-ului pe magazinul online al Partenerului.
Listarea Premium a produselor – prezentarea produselor si/sau serviciilor magazinului partener intr-un mod preferential, ca urmare a achizitiei unui pachet tarifar cu o valoare finita de catre magazinul partener si prezentei unor biduri/licitatii active in categoriile de produse corespunzatoare; valoarea pachetului achizitionat este transferata in contul virtual detinut de catre magazinul partener pe website-ul ShopMania.
Bid/Licitatie CPC (denumit in continuare si bid/licitatie) - suma maxima pe care magazinul partener o stabileste pentru a-i fi dedusa din contul virtual detinut pe website-ul ShopMania, pentru fiecare click efectuat de catre utilizatorii website-ului ShopMania sau de catre utilizatori ai site-urilor afiliate ShopMania (“afiliati”), cu scopul de a accesa produsele sale. Valoarea licitatiei/bidului CPC stabilita de catre partener trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea minima acceptata de catre ShopMania pentru categoria respective de produse.
Bid/licitatie activ(a) – bid/Licitatie CPC, care isi produce efectele, prin retragerea valorii aferente din contul virtual detinut de catre Partener pe ShopMania. Pentru a putea fi setat ca activ, un bid trebuie sa fie mai mare sau egal cu valoarea minima acceptata de catre ShopMania pentru categoria respective de produse.
Codul ShopMania – secventa de text si/sau imagini pozitionata pe site-ul magazinelor partenere si care contine o legatura de tip link catre pagina de prezentare a magazinului partener din cadrul ShopMania.
URL – acronim pentru Uniform Resource Locator sau Adresa uniforma pentru localizarea resurselor; solutie pentru specificarea unei resurse pe Internet, a unui site sau a unei pagini.
IP - protocol care asigura un serviciu de transmitere a datelor, fara conexiune permanenta. Acesta identifica fiecare interfata logica a echipamentelor conectate printr-un numar numit "adresa IP".
Algoritm specific ShopMania (denumit in continuare si algoritm sau algoritm specific) – metoda sau procedura de calcul complexa, aplicata in cadrul ShopMania pentru gruparea produselor sau pentru determinarea modului de afisare a ofertelor magazinelor partenere, in diferite sectiuni ale site-ului ShopMania. Altgoritm recunoscut, agreat si utilizat ca atare de parteneri/beneficiari fara avea posibilitatea de interventie, schimbare, modificare, etc. si care evolueaza independent de orice notificare, anunt public sau individual.
Sistemul ShopMania – totalitatea elementelor, sectiunilor, functionalitatilor, algoritmilor si continutului, care stau la baza si alcatuiesc site-ul ShopMania.
Inregistrare – procesul prin intermediul caruia un magazin virtual isi creeaza un cont de partener si solicita aprobarea pentru listarea produselor sale in cadrul site-ului ShopMania si accesul la Servicii.
Rank-ul unui magazin – calificativ acordat magazinelor din sistemul ShopMania, de natura variabila, construit in mod automat pe baza unor criterii de evaluare, printre care: prezenta datelor de contact pe site-ul magazinului (adresa, numar de telefon, adresa de email si a datelor de inregistrare ale societatii comerciale care detine si opereaza magazinul) si validitatea acestora, performantele de functionare ale site-ului magazinului in diferite browsere, durata timpului de raspuns la solicitarile provenite de la client sau potentiali clienti, numarul de plangeri si cronici favorabile primite de la clienti, popularitatea in randul vizitatorilor ShopMania.
Widget – aplicatie sau componenta a unei interfete software, care permite indeplinirea unei anumite functii sau accesarea unui serviciu.
Afiliat – website care are capacitatea de a trimite vizitatori catre ShopMania sau direct catre site-urile Partenerului.
Art. 2 Obiectul contractului
2.1 Obiectul contractului il constituie prestarea de catre ShopMania in interesul Partenerului/Beneficiarului a unor Servicii de promovare si publicitate, conform termenilor si conditiilor prezentului Contract:
2.2 ShopMania ofera Listarea produselor Partenerului in catalogul de produse, conform urmatoarelor reglementari:
2.3 ShopMania ofera afisarea produselor Partenerului Premium in categoriile care functioneaza exclusiv in regim CPC, cu conditia ca Partenerul sa detina biduri active setate pentru aceste categorii.
2.4 Furnizarea unor instrumente de marketing suplimentare care sa permita promovarea Partnerului, incluzand, dar nelimitandu-se la, widget pentru crearea unui magazin pe Facebook, widget-uri de listare a produselor si interconectarea lor prin intermediul feedului de produse.
2.5 Prezentul contract inlocuieste in integralitate orice alt contract/intelegere incheiat(a) anterior intre Furnizor si Beneficiar pentru Servicii de tipul celor mentionate in obiectul prezentului contract, insa nu anuleaza obligatiile de plata restante si penalitatile pentru serviciile anterior prestate, nici nu constituie renuntare la debite.
Art. 3 Fisierul de date si listarea produselor
3.1 Partenerul este obligat sa actualizeze la zi fisierul de date cu informatiile legate de produsele sale, incluzand, dar nelimitandu-se la preturile produselor.
3.2 Partenerul este obligat sa includa in fisierul sau de date doar oferte care se regasesc pe site-ul sau si care sunt disponibile spre comercializare la momentul respectiv. Preturile produselor trebuie sa fie cele aplicabile in cadrul magazinului si trebuie sa fie scutite de orice discount sau promotie speciala aplicabila doar in cazul unor anumite categorii particulare de clienti. Partenerul poarta raspunderea cu privire la aceste aspecte si garanteaza integral ShopMania in orice situatie si fara nici o distinctie.
3.3 Fisierul de date pus la dispozitia ShopMania de catre Partener trebuie sa respecte indicatiile de forma si continut specifice ShopMania. ShopMania nu este obligat sa accepte fisiere de date care nu corespund formatului specific ShopMania.
3.4 ShopMania nu este obligat sa listeze produse ale Partenerului, in cazul in care considera ca acestea nu pot fi incadrate in sistemul de categorii ShopMania existent la momentul respectiv sau in cazul in care considera ca acestea pot periclita buna functionare a algoritmilor ShopMania.
3.5 ShopMania nu este obligat sa aduca modificari la sistemul sau de categorii, la cererea Partenerului.
3.6 Partenerul isi asuma integral raspunderea legala pentru informatiile continute in fisierul sau de date.
3.7 Prin trimiterea fisierului de date catre ShopMania, Partenerul sustine si garanteaza ca:
3.8 In ceea ce priveste continutul de informatii al fisierului de date trimis catre ShopMania, Partenerul agreeaza urmatoarele, in caz contrar ShopMania putand sa refuze sau sa suspende listarea produselor Partenerului, pana la remedierea neregulilor:
3.9 In functie de tipul de produse comercializate de catre magazinul online care solicita inregistrarea in cadrul sistemului ShopMania, listarea produselor partenerului poate fi complet gratuita sau poate impune achizitia unui pachet de servicii contra-cost. ShopMania nu garanteaza listarea produselor intr-o anumita categorie decat pentru partenerii inregistrati si acceptati in sistem, care indeplinesc conditiile de listare mentionate la art.4, care detin fonduri suficiente in contul virtual ShopMania si care au bid-uri active setate pe categoria respectiva.
3.10 In cazul eligibilitatii unui partener pentru listarea gratuita, Partenerul va beneficia de listarea pe site a maxim 3.000 de produse. In cazul in care fisierul de date al Partenerului contine mai mult de 3.000 de produse, produsele ce vor fi listate sunt alese in mod aleatoriu. Pentru a evita listarea aleatorie, Partenerul insusi trebuie sa limiteze numarul de produse din fisierul sau de date.
3.11 ShopMania va lista produsele Partenerului pe site in termen de maxim 5 zile lucratoare de la confirmarea corectitudinii fisierului de produse trimis de catre Partener.
3.12 Partenerul este obligat sa aleaga una dintre optiunile disponibile in contul sau pentru monitorizarea traficului furnizat de catre ShopMania si sa se asigure ca a luat toate masurile necesare pentru ca monitorizarea informatiilor legate de trafic prin metoda selectata sa functioneze corect. ShopMania nu isi asuma raspunderea pentru inacuratetea informatiilor referitoare la traficul inregistrat de Partener.
Art. 4 Acordarea, mentinerea si suspendarea calitatii de Partener ShopMania
4.1 ShopMania are dreptul sa refuze inscrierea sau sa suspende in orice moment listarea unui magazin online in cadrul site-ului ShopMania, daca urmatoarele conditii nu sunt indeplinite integral la data inregistrarii sau pe tot parcursul perioadei de listare a produselor pe ShopMania:
4.2 Pentru nerespectarea uneia sau a mai multor clauze mentionate la art. 4.1, ShopMania poate sa suspende temporar contul/conturile de Partener detinut(e) de catre Partener pe ShopMania si/sau listarea unui anumit magazin al Partenerului in orice moment si nu are obligatia de a emite o instiintare in prealabil.
4.3 Anularea contului de Partener pe ShopMania, in urma neindeplinirii obligatiilor ce ii revin acestuia, mentionate la art. 4.1, atrage dupa sine incetarea prezentului contract. Partenerul nu are dreptul de a solicita niciun fel de daune, nu are dreptul de a solicita returnarea sumei de bani echivalente contravalorii contractului si nu are dreptul de a solicita returnarea fondurilor banesti existente in contul sau virtual ShopMania.
Art 5. Politici referitoare la Widget-urile ShopMania
5.1 Partenerii care isi creeaza, folosesc si/sau publica un Widget ShopMania, sunt obligati sa adere la politicile urmatoare. Ne rezervam dreptul de a suspenda conturile ShopMania care nu respecta aceste politici si/sau de a dezactiva widget-urile ShopMania in orice moment.
5.2 Deoarece politicile pot fi modificate in timp, Partenerii trebuie sa verifice regulat pagina https://partner.shopmania.ro/cp.terms, pentru a fi la curent cu aparitia unor eventuale actualizari sau modificari. In conformitate cu Termenii si conditiile ShopMania, este responsabilitatea si obligatia Partenerului sa fie informat si sa adere la politicile si termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, in vigoare.
5.3 Partenerii nu au voie sa plaseze widget-urile ShopMania in pagini cu continut care incalca oricare dintre urmatoarele reguli privind continutul.
5.4 Site-urile pe care widget-urile ShopMania sunt publicate, nu au voie sa includa sau sa faca trimitere la:
5.5 Site-urile pe care widget-urile ShopMania sunt publicate trebuie sa adere la standardele de calitate web global acceptate si respectate, incluzand dar nelimitandu-se la:
Art. 6 Comentariile trimise de catre utilizatori
6.1 ShopMania aproba pentru afisarea pe site doar comentariile utilizatorilor care nu contin limbaj licentios, care nu sunt postate in mod repetat de catre aceleasi persoane si care respecta o serie de reguli de forma si continut, asa cum se regasesc ele prezentate pe site.
6.2 In cazul solicitarii de retragere a unui comentariu negativ, ShopMania va verifica situatia contactand ambele parti implicate.
Art.7 Durata contractului
7.1 Prezentul Contract intra in vigoare a) in cazul Serviciilor gratuite - din momentul in care acceptarea ofertei a ajuns la ShopMania, si b) in cazul Serviciilor contra-cost, conform pachetelor tarifare - din momentul in care acceptarea ofertei ce include si plata efectiva a pretului pachetelor tarifare alese a ajuns la ShopMania.
7.2 Prezentul Contract este valabil pe perioada nedeterminata si expira in cazul in care Beneficiarul renunta la folosirea serviciilor ShopMania, prin anularea definitiva a contului sau in cazul in care Furnizorul opreste definitv accesul Beneficiarului la Servicii, ca urmare a incalcarii de catre Beneficiar a prevederilor prezentului Contract.
7.3 Listarea ofertei Beneficiarului in cadrul categoriilor cu regim exclusiv CPC va fi sistata in momentul in care suma de bani disponibila in contul Beneficiarului se va epuiza.
Art. 8 Locatia activitatilor stipulate in contract
8.1 Activitatile stipulate in prezentul contract se vor desfasura la sediul sau punctele de lucru ale FURNIZORULUI.
Art. 9 Valoarea contractului
9.1 Preturile Serviciilor sunt exclusiv cele prevazute in formularele de comanda plasate de catre Beneficiar si acceptate de catre Furnizor. Plata se considera efectuata cand suma corecta de bani, scutita/libera de orice taxe bancare, comisioane sau orice alte taxe/retineri, a fost primita in contul Furnizorului. Preturile pentru Servicii sunt prevazute in Anexele formularelor de comanda si in pagina https://partner.shopmania.ro/plan_select, accesibila doar din contul de Partener. Preturile nu includ TVA.
Art. 10 Termene si modalitati de plata
10.1 In urma comenzii trimise pentru achizitionarea unui pachet se va emite o factura proforma care trebuie achitata in avans prin prin mijloacele de plata puse la dispozitia Beneficiarului de catre Furnizor. Ulterior ShopMania va emite o factura fiscala catre Partenerul Premium conforma cu factura proforma. Contul virtual al Partenerului Premium pe site-ul ShopMania va fi creditat cu suma achizitionata in momentul in care este confirmata efectuarea platii. Pentru o procesare rapida este necesara inscrierea numarului facturii proforme in detaliile ordinului de plata bancara.
Art. 11 - Obligatiile partilor
11.1 ShopMania se obliga:
11.2 Partenerul se obliga:
Art. 12 - Dreptul la returnarea banilor
12.1 ShopMania ofera garantia returnarii contravalorii primei plati efectuate de catre Partener, in termen de maxim 15 zile de la incasarea acesteia. Suma ce poate fi returnata de catre ShopMania Partenerului consta in suma efectiv incasata de catre ShopMania si platita de Partener, excluzand orice reduceri sau bonus-uri acordate, din care se scade valoarea click-urilor inregistrate de Partener pe produsele sale listate pe ShopMania pe durata acestui interval. Returnarea contravalorii primei plati nu va fi efectuata de catre Furnizor decat pe temeiul prezentului contract, incheiat/agreat intre Furnizor si Beneficiar.
In cazul in care Partenerul solicita returnarea sumei disponibile in contul sau de Partener ShopMania, in termen de maxim 90 de zile de la inregistrarea platii sale, suma ce poate fi returnata de catre ShopMania Partenerului consta in suma efectiv incasata de catre ShopMania si platita de Partener, excluzand orice reduceri sau bonus-uri acordate, din care se scade valoarea click-urilor inregistrate de Partener pentru produsele sale listate pe ShopMania. Din suma astfel rezultata, ShopMania poate retine un comision operational de maxim 30% (treizeci procente).
ShopMania isi rezerva dreptul de a percepe lunar o taxa de mentenanta, in valoare de 40 Lei/luna, taxa care va fi retrasa automat din disponibilul de credite existent in contul ShopMania al Partenerului Premium, in cazul in care Partenerul Premium nu mai detine produse listate sau nu mai are biduri active setate pe o perioada de 6 luni consecutive.
12.2 Desfiintarea fortata a prezentului contract, cauzata de neindeplinirea culpabila a obligatiilor care revin Partenerului, atrage dupa sine renuntarea de plin drept a Partenerulului, fara notificarea prealabila si fara interventia unei instante judecatoresti la orice fel de returnare a oricarei sume de bani, totala sau partiala.
Art. 13 Disponibilitatea serviciului
13.1 ShopMania isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a website-ului ShopMania, in orice moment, si de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate Serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website, urmand sa onoreze toate obligatiile contractuale aflate in derulare, pana la expirarea pachetelor de servicii contra-cost deja achitate.
Art. 14 Cesiunea
14.1 Cu exceptia prevederilor de mai jos, atat ShopMania cat si Beneficiarul nu au dreptul de a cesiona, subcontracta, sublicentia sau instraina sau de transfera in orice alt mod unul sau toate drepturile ori obligatiile sale din prezentul contract catre orice terti, in general.
14.2 Oricare dintre parti poate cesiona, nova ori transfera in orice mod permis de legea aplicabila oricare dintre drepturile sau obligatiile sale din prezentul Contract uneia dintre societatile asociate (sau succesorilor sai ori ai acestora, prin fuziune sau prin achizitionarea tuturor activelor sale ori ale acestora), cu acordul prealabil in scris al celeilalte parti (care nu va fi refuzat sau intarziat in mod nejustificat).
14.3 ShopMania poate subcontracta oricare sau toate obligatiile sale din prezentul Contract catre o terta parte, cu conditia ca ShopMania sa asigure prin contractul cu tertul indeplinirea intocmai de catre tert a obligatiilor sale asumate fata de Beneficiar.
Art. 15 Drepturile asupra proprietatii intelectuale
15.1 Sub rezerva restrictiilor si termenilor prezentati in contract, ShopMania acorda Beneficiarului pe durata valabilitatii contracului o licenta ne-exclusiva, ne-transferabila pentru utilizarea programelor software, a echipamentului sau a altor materiale furnizate in baza sau in legatura cu Contractul numai si in masura in care este necesar pentru utilizarea Serviciilor furnizate in baza acestuia.
15.2 Toate drepturile asupra proprietatii intelectuale pentru orice software, patente, echipamente sau alte materiale inclusiv documentatia, furnizate Beneficiarului in baza sau in legatura cu Contractul, sunt si vor fi detinute numai de ShopMania sau de furnizorii sai.
15.3 ShopMania va face eforturi rezonabile pentru a se asigura, fara a-si asuma o obligatie de garantie, ca folosirea de catre Beneficiar a programelor software, echipamentului sau altor materiale furnizate de ShopMania in legatura cu Serviciile nu va incalca drepturile de proprietate sau drepturile de proprietate intelectuala apartinand unui tert.
Art. 16 Confidentialitatea informatiilor
16.1 Fiecare parte va asigura confidentialitatea tuturor informatiilor (incusiv termenii si conditiile prezentului contract) si a documentatiei, inclusiv, dar fara a se limita la, informatiile referitoare la activitatea comerciala sau secrete de comert ori profesionale, procese, know-how, etc. sau metode folosite de cealalta parte in desfasurarea activitatii, obtinute de la cealalta parte in urma sau in legatura cu prezentul contract. Pentru a proteja drepturile si interesele celeilalte parti din prezentul contract, o parte poate dezvalui doar acele informatii confidentiale referitoare la cealalta parte care sunt solicitate de personalul propriu autorizat sau cel al societatilor autorizate in scopul realizarii prezentului contract ori autoritatilor la cerere si chiar si prin efectul legii.
16.2 Fiecare dintre parti consimte: ca nu va folosi nicio informatie confidentiala referitoare la cealalta parte in niciun alt scop decat pentru indeplinirea unei obligatii a sa, rezultata din prezentul contract sau pentru exercitarea unor drepturi nascute din prezentul Contract; ca nu va copia si nu va dezvalui nicio informatie confidentiala unei terte parti fara consimtamantul scris al reprezentantului autorizat al celeilalte parti. Cu toate acestea, ambele parti au voie sa dezvaluie informatii referitoare la prezentul contract reprezentantilor autorizati ai societatilor asociate, inclusiv celor care le ofera acestora asistenta in privinta prezentului contract, sub rezerva asumarii obligatiilor de confidentialitate corespunzatoare.
16.3 Prevederile prezentului capitol nu se aplica informatiilor confidentiale in privinta carora destinatarul poate demonstra, in favoarea partii care a facut dezvaluirea, ca:
Art. 17 Excluderea unor garantii
17.1 ShopMania nu garanteaza ca:
17.2 Serviciilor nu li se vor aplica suplimentar niciun fel de conditii, garantii sau orice alti termeni (inclusiv orice termeni impliciti cu privire la calitatea, compatibilitatea satisfacatoare in conformitate cu descrierea), cu exceptia celor prevazuti in mod explicit in prezentul acord.
Art. 18 Limitarea raspunderii
18.1 Partile sunt de acord ca informatiile si serviciile reglementate prin acest contract sa fie furnizate “asa cum sunt”, fara nicio garantie de orice fel.
18.2 Sub rezerva prevederilor clauzei 18.3, niciuna dintre parti nu va fi tinuta sa raspunda, in nicio situatie, pentru pagube speciale, accidentale, colaterale, indirecte sau punitive, pierderea veniturilor sau profiturilor, pierderea castigurilor, pierderea afacerii, pierderea fondului de comert, pierderea tranzactilor, pierderea de date, pierderea folosintei unei proprietati, costurile executarii obligatiilor prin substituirea persoanelor, a echipamentelor sau servicilor si costuri de timp mort, indiferent de cum s-au produs aceste situatii, si fie ca sunt produse din culpa (inclusiv neglijenta), prin incalcarea obligatiilor contractuale sau din orice alte motive, si indiferent daca puteau fi prevazute sau nu in mod rezonabil la data contractarii.
18.3 Nicio prevedere a articolului 18 nu va exclude sau nu va limita raspunderea Beneficiarului in ceea ce priveste:
18.4 Nicio prevedere din prezentul contract nu exclude sau nu limiteaza raspunderea oricareia dintre parti:
18.5 Beneficiarul va despagubi si va exonera de orice raspundere ShopMania pentru orice actiuni, pierderi, costuri, pagube, pedepse, cheltuieli, amenzi, taxe (inclusiv taxe judiciare suportate si/sau la plata carora este obligat ShopMania), actiuni in justitie, reclamatii sau cereri care au orice legatura cu prezentul Contract aduse impotriva ShopMania sau cu care ShopMania este amenintat de catre un tert inclusiv autoritati si care rezulta din utilizarea de catre Beneficiar a Serviciilor, sau din orice actiune sau omisiune intentionata sau neglijenta din partea Beneficiarului. Beneficiarul ii va acorda de asemenea ShopMania, exclusiv pe cheltuiala Beneficiarului, imputernicire deplina, informatiile si asistenta rezonabil necesara pentru apararea, rezolvarea sau solutionarea unor asemenea pretentii.
18.6 ShopMania sau colaboratorii Furnizorului nu isi asuma in niciun caz responsabilitatea pentru pierderi de ordin financiar sau comercial, si pentru nicio pierdere indirecta sau pe cale de consecinta pe care o poate suferi Partenerul. Acestea includ orice pierderi de profit (indiferent daca sunt suferite direct sau indirect), orice pierdere de patrimoniu sau privind reputatia firmei, sau orice pierdere de date suferita.
18.7 ShopMania nu este raspunzator pentru pierderile sau stergerile de informatii survenite in urma actiunilor directe sau indirecte efectuate de Parteneri asupra datelor.
18.8 ShopMania sau colaboratorii sai nu vor fi raspunzatori pentru orice pierdere sau prejudiciu suportat de Parteneri, ca urmare a:
Art. 19 Penalitati
19.1 Orice intarziere a platii, care depaseste cu mai mult de 14 zile termenul de plata inscris pe factura proforma sau in anexa la factura fiscala daca aceasta a fost emisa, obliga Beneficiarul sa plateasca o penalizare de 0,10% pe zi de intarziere din valoarea acesteia.
Art. 20 Forta Majora
20.1 Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca, in conditiile legii, cu cerinta notificarii partenerului contractual.
20.2 Orice eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, aparut dupa incheierea contractului si care impiedica partile sa execute total sau partial obligatiile contractuale, va fi considerat caz de forta majora.
20.3 Partea care invoca forta majora are obligatia sa o aduca la cunostinta celeilalte parti, in scris, in maximum 5 (cinci) zile de la aparitie, iar dovada fortei majore, impreuna cu avertizarea asupra efectelor si intinderii posibile a fortei majore, se va comunica in maximum 15 (cincisprezece) zile de la aparitie. Data de referinta este data stampilei postei de expediere. Partea care invoca forta majora are obligatia sa aduca la cunostinta celeilalte parti incetarea cauzei in maximum 5 (cinci) zile de la incetare. Daca aceste imprejurari si consecintele lor dureaza mai mult de 3 luni, fiecare partener contractual poate renunta la executarea contractului pe mai departe. In acest caz, niciuna din parti nu are dreptul de a cere despagubiri de la cealalta parte, dar ele au indatorirea de a-si onora toate obligatiile pana la aceasta data.
Art. 21 Modificarea Termenilor si Conditiilor de utilizare a Serviciilor
21.1 Termenii si conditiile de utilizare a Serviciilor, disponibili la adresa https://partner.shopmania.ro/cp.terms, fac parte integranta din prezentul Contract. ShopMania si rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul Termenilor si Conditiilor de utilizare a Serviciilor, fara notificarea prealabila a Beneficiarului sau persoanelor care le utilizeaza. Partenerii vor avea acces permanent la termenii si conditiile pentru utilizarea Serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment. Orice noi functionalitati, instrumente, facilitati sau restrictii care sunt dezvoltate si aplicate pentru imbunatatirea Serviciilor, fac de asemenea obiectul prezentului Contract.
Modificarile cu privire la tarife, modalitati si termene de plata devin efective in termen de 7 zile lucratoare de la publicarea acestora. Orice alte modificari ale Termenilor si conditiilor de utilizare a Serviciilor devin efective imediat, odata cu publicarea acestora la adresa https://partner.shopmania.ro/cp.terms.
21.2 Utilizarea Serviciilor (accesul, navigarea si inregistrarea unui cont de Beneficiar, listarea produselor) constituie un acord direct, deplin si neconditionat de respectare a Termenilor si Conditiilor de utilizare si a prezentului Contract, cu toate efectele si consecintele ce decurg din acesta. In cazul in care Beneficiarul nu este de acord cu modificarile aduse Termenilor si conditiilor de utilizare a Serviciilor, Beneficiarul isi poate in orice moment anula/dezactiva contul, in caz contrar considerandu-se ca modificarile au fost pe deplin acceptate.
Art. 22 Informatii legate de marca
22.1 Denumirea ShopMania si sigla ShopMania sunt marci inregistrate ale SC ShopMania Net SRL. Marcile SC ShopMania Net SRL nu pot fi afisate sau utilizate sub nicio forma fara acordul expres al proprietarului de drept.
Art. 23 Incetarea contractului
23.1 Contractul poate inceta (i) in cazul in care Beneficiarul renunta la folosirea serviciilor ShopMania, prin anularea/dezactivarea definitiva a contului sau (ii) daca oricare dintre Parti intra in incapacitate de plata si/sau sunt declansate proceduri pentru declararea falimentului, dizolvarea si/sau lichidarea sa.
23.2 ShopMania isi rezerva dreptul de a rezilia Contractul pentru neexecutarea sau executarea necorespunzatoare de catre Beneficiar a oricarei obligatii asumate prin prezentul contract. Contractul se considera reziliat de drept printr-o notificare, fara indeplinirea altor formalitati prealabile, rezilierea intervenind cu efect imediat de la data comunicarii si fara a fi necesara interventia instantei. In cazul rezilierii din culpa Partenerulului va opera renuntarea de plin drept a acestuia, fara notificarea prealabila si fara interventia unei instante judecatoresti la orice fel de returnare a oricarei sume de bani, totala sau partiala.
Art. 24 Notificari / Comunicari
24.1 Orice comunicare ce urmeaza a fi efectuata in legatura cu aspectele reglementate prin acest Contract va fi trimisa folosindu-se datele de identificare cuprinse in prezentul Contract.
24.2 Beneficiarul accepta si este de acord sa primeasca prin posta sau posta electronica comunicari sau alte mesaje tehnice, comerciale sau de natura informativa din partea ShopMania.
24.3 Toate notificarile si corespondenta vor fi facute in scris si transmise prin posta, posta electronica sau fax. Astfel de notificari vor fi considerate primite daca:
Art. 25 Prevederi speciale
25.1 Semnarea prezentului contract nu implica stabilirea unui raport comercial de natura exclusiva intre ShopMania si Beneficiar.
25.2 Beneficiarul accepta si este de acord sa nu i se acorde niciun drept de utilizare a niciunui element din instalatii, din facilitatile de functionare sau din alta infrastructura folosite sau puse la dispozitie de ShopMania pentru furnizarea de Servicii, altul decat dreptul de utilizare a Serviciilor, asa cum este acesta descris in Contract. Beneficiarul nu va primi niciun drept sau titlu cu privire la retea sau o parte din retea, instalatii sau echipament detinuta sau utilizata de ShopMania pentru a oferi Servicii.
Art. 26 Conditii finale
26.1 Prezentul contract va putea fi completat, interpretat sau modificat doar prin act aditional acceptat de reprezentantii legali ai ambelor parti.
26.2 Orice renuntare la orice drept sau remediu in baza prezentului Contract trebuie sa fie facuta in scris. Cu exceptia cazului in care se stipuleaza in mod expres altfel, orice renuntare va fi efectiva numai in cazul si scopul pentru care este data.
26.3 Fiecare dintre prevederile prezentului contract este independenta, in consecinta, daca orice astfel de prevedere este sau devine nula sau nu poate fi pusa in executare in orice privinta potrivit legii, aceasta nu va afecta valabilitatea sau punerea in executare a celorlalte prevederi ale contractului, iar partile vor depune toate eforturile rezonabile pentru a negocia cu buna-credinta in vederea inlocuirii acesteia cu una sau mai multe prevederi satisfacatoare pentru orice autoritate competenta in materie.
26.4 Oricare persoana care accepta prezentul contract in numele uneia dintre parti, declara si garanteaza ca a fost pe deplin imputernicita si ca au fost intreprinse toate masurile necesare exprimarii unui consimtamant valabil in numele partii pe care o reprezinta.
26.5 Orice litigiu decurgand din sau in legatura cu acest contract, inclusiv referitor la incheierea, executarea ori desfiintarea lui, se va solutiona prin arbitrajul Curtii de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei in conformitate cu Regulamentul de organizare si functionare al Curtii, cu Regulile de procedura ale acestei Curti, cu art. 4 al Conventiei Europene de arbitraj comercial si international incheiata la Geneva la 21 aprilie 1961, excluzand instantele obisnuite.
26.6 Completul de arbitraj este format dintr-un arbitru desemnat in conditiile procedurilor aplicabile.
26.7 Decizia data in arbitraj va fi finala, obligatorie si executorie.
26.8 Prezentul contract reprezinta totodata acceptul Partenerului cu privire la termenii si conditiile de folosire a website-ului ShopMania, asa cum se regasesc acestea in cadrul website-ului ShopMania.
26.9 Inregistrarea in cadrul ShopMania reprezinta acceptul Partenerului cu privire la prezentul contract.
26.10 Prezentul contract poate fi modificat in orice moment de catre ShopMania. Partenerul este obligat sa reciteasca periodic continutul prezentului contract. Modificarea prezentului contract va fi comunicata de catre ShopMania exclusiv in cadrul website-ului ShopMania, in zonele din website destinate acestui tip de activitati.
26.11 ShopMania isi rezerva dreptul de a aduce in orice moment modificari la algoritmii folositi pentru calcularea CPC-ului si a modului de afisare a produselor in cadrul website-ului ShopMania, fara obligatia de a notifica Partenerul in acest sens.
26.12 Prezentul contract impreuna cu anexele care sunt parte integranta reprezinta vointa partilor si orice alta intelegere verbala precedenta acestui contract devine nula.
26.13 Daca oricare din parti nu isi indeplineste obligatiile, faptul ca cealalta parte nu cere indeplinirea lor sau un echivalent financiar nu inseamna ca partea respectiva si-a pierdut acest drept de a le cere. Orice clauza nula prin efectul legii nu va afecta valabilitatea si aplicabilitatea celorlalte clauze.
© 2019 ShopMania