Termeni de utilizare

Art. 1 Definitii

Contract – prezentul acord al partilor, care se poate incheia valabil exclusiv in limba Romana.

Acceptarea ofertei – finalizarea de catre Beneficiar a procesului de creare a unui cont de partener (beneficiar) pe ShopMania.

Formular de comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Furnizor si Beneficiar, prin care la solicitarea Beneficiarului, Furnizorul este de acord sa presteze Serviciile solicitate, iar Beneficiarul este de acord sa primeasca aceste Servicii si sa le plateasca, daca a optat pentru un plan tarifar. Comanda se considera finalizata si va produce efecte din momentul in care acceptarea ofertei a ajuns la ShopMania in cazul Serviciilor gratuite, si din momentul in care acceptarea ofertei ce include plata efectiva a pretului seviciilor tarifare alese a ajuns la ShopMania.

Servicii - set de activitati prestate de catre Furnizor la cererea si in interesul Beneficiarului.

Serviciu de comparatie de preturi (denumit in continuare si Comparator de preturi) – sistem online de prezentare comparativa, a ofertelor de produse si servicii ale magazinelor online.

Shopmania.ro (denumit in continuare si ShopMania) – portal de comparare de preturi detinut si operat de catre SC ShopMania Net SRL

Categorie de produse – modalitate de grupare: a produselor identice sau similare comercializate de catre diferite magazine online; a produselor substituibile si/sau a produselor complementare.

Produs comparabil – produs identic sau similar sau avand caracteristici foarte apropiate, pentru care se realizeaza un clasament al preturilor cu care produsul se regaseste in ofertele magazinelor partenere, pe baza unui algoritm specific ShopMania, algoritm care grupeaza ofertele in functie de categoria din care fac parte, de denumirea acestora, de codurile unice de identificare precum si alte criterii.

Produs necomparabil – totalitatea produselor care se regasesc in cadrul ShopMania, exceptand acele produse care se incadreaza in tipul comparabil.

Pachet tarifar – structura de cost reprezentand plata aferenta unui pachet de servicii ales, incluzand o anumita suma de bani, care vor fi creditati in contul de Partener ShopMania, asa cum se regaseste in pagina https://partner.shopmania.ro/plan_select, accesibila din contul de partener/beneficiar ShopMania si care poate fi actualizata fara notificare prealabila. Orice schimbare a pretului contractului va fi comunicata separat si individual Beneficiarului, daca va fi cazul. Pachetul tarifar aferent contractului se regaseste in Anexele comenzii.

Partener - persoana juridica, persoana fizica autorizata sau persoana fizica ce detine, opereaza un anumit magazin online si a care este implicata in utilizarea cu plata sau fara plata a Serviciilor ShopMania, indiferent daca actioneaza in nume propriu sau in numele tertilor.

Magazin partener (denumit in continuare si partener) – magazin online de produse si/sau servicii, care isi da acordul de a isi prezenta produsele si/sau serviciile in cadrul portalului ShopMania.

Magazin partener Premium (denumit in continuare si partener premium) – magazin partener ShopMania care a achizitionat serviciile de listare in regim CPC a produselor.

Datafeed (denumit in continuare si Fisier de date sau Fisier de produse) – un fisier apartinand exclusiv magazinului partener sau colaboratorilor acestuia, care contine informatii in forma neprelucrata, despre produsele si/sau serviciile comercializate de catre magazin. Informatiile continute pot fi, printre altele: codul produsului, categoria de produse din care face parte, numele, descrierea, pretul, URL-ul produsului, URL-ul catre fotografia produsului.

Oferta – informatii cuprinse intr-un datafeed si puse la dispozitia publicului la un anumit moment dat pe ShopMania.

Atribuirea/Corelarea informatiilor - pe baza informatiilor puse la dispozitia ShopMania de catre magazinul partener in cadrul fisierului de date, ofertele publicate de catre magazinul partener pot fi introduse integral sau partial in sistemul de comparatie de preturi si sunt incadrate integral sau partial in categoriile sau subcategoriile corespunzatoare de produse, asa cum apar acestea in cadrul portalului ShopMania.

Listare produse/servicii - prezentarea produselor si/sau serviciilor apartinand aceluiasi magazin Partener si reunite sub acelasi cont de partener/beneficiar in cadrul ShopMania pe baza corelarii informatiilor din fisierul de date cu sistemul ShopMania

Categorii cu listare in regim exclusiv CPC - categorii de produse/servicii in cadrul carora listarea produselor/serviciilor se efectueaza exclusiv contra-cost.

Cost per Click (denumit in continuare si CPC) – reprezinta suma de bani pe care un magazin partener o plateste catre ShopMania pentru fiecare click pe produsele sale. Un click astfel inregistrat este echivalent cu o vizita care ajunge prin intermediul click-ului pe magazinul online al Partenerului.

Listarea Premium a produselor – prezentarea produselor si/sau serviciilor magazinului partener intr-un mod preferential, ca urmare a achizitiei unui pachet tarifar cu o valoare finita de catre magazinul partener si prezentei unor biduri/licitatii active in categoriile de produse corespunzatoare; valoarea pachetului achizitionat este transferata in contul virtual detinut de catre magazinul partener pe website-ul ShopMania.

Bid/Licitatie CPC (denumit in continuare si bid/licitatie) - suma maxima pe care magazinul partener o stabileste pentru a-i fi dedusa din contul virtual detinut pe website-ul ShopMania, pentru fiecare click efectuat de catre utilizatorii website-ului ShopMania sau de catre utilizatori ai site-urilor afiliate ShopMania (“afiliati”), cu scopul de a accesa produsele sale. Valoarea licitatiei/bidului CPC stabilita de catre partener trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea minima acceptata de catre ShopMania pentru categoria respective de produse.

Bid/licitatie activ(a) – bid/Licitatie CPC, care isi produce efectele, prin retragerea valorii aferente din contul virtual detinut de catre Partener pe ShopMania. Pentru a putea fi setat ca activ, un bid trebuie sa fie mai mare sau egal cu valoarea minima acceptata de catre ShopMania pentru categoria respective de produse.

Codul ShopMania – secventa de text si/sau imagini pozitionata pe site-ul magazinelor partenere si care contine o legatura de tip link catre pagina de prezentare a magazinului partener din cadrul ShopMania.

URL – acronim pentru Uniform Resource Locator sau Adresa uniforma pentru localizarea resurselor; solutie pentru specificarea unei resurse pe Internet, a unui site sau a unei pagini.

IP - protocol care asigura un serviciu de transmitere a datelor, fara conexiune permanenta. Acesta identifica fiecare interfata logica a echipamentelor conectate printr-un numar numit "adresa IP".

Algoritm specific ShopMania (denumit in continuare si algoritm sau algoritm specific) – metoda sau procedura de calcul complexa, aplicata in cadrul ShopMania pentru gruparea produselor sau pentru determinarea modului de afisare a ofertelor magazinelor partenere, in diferite sectiuni ale site-ului ShopMania. Altgoritm recunoscut, agreat si utilizat ca atare de parteneri/beneficiari fara avea posibilitatea de interventie, schimbare, modificare, etc. si care evolueaza independent de orice notificare, anunt public sau individual.

Sistemul ShopMania – totalitatea elementelor, sectiunilor, functionalitatilor, algoritmilor si continutului, care stau la baza si alcatuiesc site-ul ShopMania.

Inregistrare – procesul prin intermediul caruia un magazin virtual isi creeaza un cont de partener si solicita aprobarea pentru listarea produselor sale in cadrul site-ului ShopMania si accesul la Servicii.

Rank-ul unui magazin – calificativ acordat magazinelor din sistemul ShopMania, de natura variabila, construit in mod automat pe baza unor criterii de evaluare, printre care: prezenta datelor de contact pe site-ul magazinului (adresa, numar de telefon, adresa de email si a datelor de inregistrare ale societatii comerciale care detine si opereaza magazinul) si validitatea acestora, performantele de functionare ale site-ului magazinului in diferite browsere, durata timpului de raspuns la solicitarile provenite de la client sau potentiali clienti, numarul de plangeri si cronici favorabile primite de la clienti, popularitatea in randul vizitatorilor ShopMania.

Widget – aplicatie sau componenta a unei interfete software, care permite indeplinirea unei anumite functii sau accesarea unui serviciu.

Afiliat – website care are capacitatea de a trimite vizitatori catre ShopMania sau direct catre site-urile Partenerului.


Art. 2 Obiectul contractului

2.1 Obiectul contractului il constituie prestarea de catre ShopMania in interesul Partenerului/Beneficiarului a unor Servicii de promovare si publicitate, conform termenilor si conditiilor prezentului Contract:

2.2 ShopMania ofera Listarea produselor Partenerului in catalogul de produse, conform urmatoarelor reglementari:

  1. Listarea gratuita a ofertei Partenerului in catalogul de produse, exclusiv in cadrul categoriilor de produse care permit listare de tip gratuit, daca acestea sunt disponibile, conform cu informatiile din pagina: https://partner.shopmania.ro/pricing. ShopMania si rezerva dreptul de a modifica in orice moment lista categoriilor care accepta listare de tip gratuit, fara notificarea prealabila a Partenerului, modificarile putand include, temporar sau definitiv, eliminarea completa a optiunilor de listare gratuita pe anumite categorii. Partenerul va avea acces permanent, din contul sau, la adresa https://partner.shopmania.ro/pricing, pentru a o putea consulta in orice moment.
  2. In cazul listarii in regim CPC, pozitionarea produselor este direct controlata de catre Partenerul Premium, prin posibilitatea de a schimba valoarea bidului CPC stabilit pentru fiecare dintre categoriile unde sunt listate produsele sale sau pentru produse individuale. Creditul obtinut in contul virtual ShopMania prin achizitia unui pachet de servicii premium, se consuma pe masura ce utilizatorii website-ului ShopMania acceseaza link-urile produselor listate pe site-ul ShopMania apartinand Partenerului Premium si sunt directionati catre pagini din cadrul website-ului indicat de catre Partenerul Premium. La fiecare click catre site-ul Partenerului Premium, se va extrage din contul virtual ShopMania, al acestuia, o anumita valoare, in functie de bidul setat de Partenerul Premium si, concomitent, in functie de bidul celorlalte magazine premium, conform unui algoritm specific (suma retrasa va fi calculata si in functie de bidul imediat urmator ca valoare).
  3. In cadrul categoriilor de produse necomparabile, produsele Partenerului Premium pot fi afisate in fata produselor apartinand altor magazine partenere ShopMania incluse in aceeasi categorie. Pozitia de afisarea a produselor partenerului premium este determinata de relevanta produselor in pagina respectiva precum si de valoarea bidului CPC stabilit de catre Partenerul Premium pentru categoria corespunzatoare de produse sau pentru produse individuale, dupa cum urmeaza: daca bidul Partenerului Premium este mai mare decat bidul unui alt magazin, atunci produsele apartinand Partenerului Premium vor fi afisate preponderent inaintea produselor magazinului care are bidul mai mic decat cel setat de catre Partenerul Premium, in cadrul aceleiasi categorii de produse. In cadrul paginii unei categorii de produse necomparabile, click-ul efectuat de catre un utilizator al site-ului ShopMania pe un produs apartinand Partenerului Premium, il va redirectiona pe utilizator catre pagina corespunzatoare produsului, de pe site-ul Partenerului Premium.
  4. Pozitia de afisare a produselor Partenerului Premium in pagina de prezentare a unui anumit produs comparabil, este determinata de valoarea bidului CPC stabilit de catre Partenerul Premium pentru categoria corespunzatoare de produse sau pentru produse individuale, dupa cum urmeaza: oferta Partenerului Premium poate fi afisata inaintea ofertei altui magazin partener care comercializeaza acelasi produs dar la un pret mai mic decat cel al Partenerului Premium, cu conditia ca bidul Partenerului Premium sa fie mai mare decat bidul magazinului care ofera produsul la un pret mai mic decat Partenerul Premium.
  5. In urma activarii sau dezactivarii unei listari sau a unei campanii, in urma activarii, dezactivarii sau a modificarii valorii bidurilor CPC de catre Partenerul Premium sau in urma influentei directe sau indirecte exercitate de modificarea si optimizarea algoritmilor ShopMania, modificarile de pozitionare in listinguri ale anumitor produse, preponderent de tip necomparabil, se vor reflecta pe site-ul ShopMania in termen de maxim 24 de ore (in mod uzual in termen de 1-3 ore). Partenerului Premium i se va extrage din contul virtual ShopMania contravaloarea click-urilor efectuate pe produsele sale, calculata in functie de bid-urile CPC corespunzatoare pozitiilor pe care sunt afisate produsele in momentul in care un utilizator efectueaza un click pe acestea.
  6. In cazul suspendarii si apoi relistarii produselor unui Partener in cadrul ShopMania, in baza realimentarii cu fonduri a contului sau virtual ShopMania, produselor Partenerului devenit astfel premium pot aparea pe site-ul ShopMania cu o intarziere de maxim 24 ore, interval calculat din momentul setarii corecte a bidurilor CPC de catre Partenerul Premium.

2.3 ShopMania ofera afisarea produselor Partenerului Premium in categoriile care functioneaza exclusiv in regim CPC, cu conditia ca Partenerul sa detina biduri active setate pentru aceste categorii.

2.4 Furnizarea unor instrumente de marketing suplimentare care sa permita promovarea Partnerului, incluzand, dar nelimitandu-se la, widget pentru crearea unui magazin pe Facebook, widget-uri de listare a produselor si interconectarea lor prin intermediul feedului de produse.

2.5 Prezentul contract inlocuieste in integralitate orice alt contract/intelegere incheiat(a) anterior intre Furnizor si Beneficiar pentru Servicii de tipul celor mentionate in obiectul prezentului contract, insa nu anuleaza obligatiile de plata restante si penalitatile pentru serviciile anterior prestate, nici nu constituie renuntare la debite.


Art. 3 Fisierul de date si listarea produselor

3.1 Partenerul este obligat sa actualizeze la zi fisierul de date cu informatiile legate de produsele sale, incluzand, dar nelimitandu-se la preturile produselor.

3.2 Partenerul este obligat sa includa in fisierul sau de date doar oferte care se regasesc pe site-ul sau si care sunt disponibile spre comercializare la momentul respectiv. Preturile produselor trebuie sa fie cele aplicabile in cadrul magazinului si trebuie sa fie scutite de orice discount sau promotie speciala aplicabila doar in cazul unor anumite categorii particulare de clienti. Partenerul poarta raspunderea cu privire la aceste aspecte si garanteaza integral ShopMania in orice situatie si fara nici o distinctie.

3.3 Fisierul de date pus la dispozitia ShopMania de catre Partener trebuie sa respecte indicatiile de forma si continut specifice ShopMania. ShopMania nu este obligat sa accepte fisiere de date care nu corespund formatului specific ShopMania.

3.4 ShopMania nu este obligat sa listeze produse ale Partenerului, in cazul in care considera ca acestea nu pot fi incadrate in sistemul de categorii ShopMania existent la momentul respectiv sau in cazul in care considera ca acestea pot periclita buna functionare a algoritmilor ShopMania.

3.5 ShopMania nu este obligat sa aduca modificari la sistemul sau de categorii, la cererea Partenerului.

3.6 Partenerul isi asuma integral raspunderea legala pentru informatiile continute in fisierul sau de date.

3.7 Prin trimiterea fisierului de date catre ShopMania, Partenerul sustine si garanteaza ca:

  1. este titularul/proprietarul materialului si informatiilor trimise sau este titularul unei autorizari ori a obtinut consimtamantul sau permisiunea de a utiliza materialul si informatiile respective in orice fel si astfel poate sa dispuna de acestea prin includerea, reproducerea, distribuirea lor catre ShopMania si pe orice canale media;
  2. detine consimtamantul si autorizarea din partea fiecarei persoane identificabila vizual sau auditiv in continutul materialelor trimise catre ShopMania, de a utiliza imaginea si/sau vocea acesteia, implicit in contexte publice si pe orice canale media, in conditiile si termenii prevazuti in prezentul document.

3.8 In ceea ce priveste continutul de informatii al fisierului de date trimis catre ShopMania, Partenerul agreeaza urmatoarele, in caz contrar ShopMania putand sa refuze sau sa suspende listarea produselor Partenerului, pana la remedierea neregulilor:

  1. sa nu trimita informatii protejate prin drepturi de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuala, incluzand drepturile la intimitate si viata privata, drepturile de imagine si utilizare a imaginii unei persoane in public si publicitate, decat daca este proprietarul acestor materiale sau detine consimtamantul proprietarului sau titularilor de drepturi de a posta materialul;
  2. sa nu trimita informatii care prin continutul lor sunt defaimatoare si care in mod direct sau indirect ar putea dauna site-ului ShopMania sau oricaror terte persoane fizice sau juridice;
  3. sa nu trimita materiale obscene sau pornografice (cum ar fi acte sexuale explicite, nuditate frontala explicita, etc) ori scene de violenta sau care indeamna la incalcarea drepturilor omului recunoscute prin legislatia romana si/sau tratate prin conventii internationale in domeniu;
  4. sa nu trimita materiale al caror continut ar putea leza integritatea si demnitatea umana, care sunt defaimatoare, amenintatoare, de hartuire, cu continut violent, care sa instige la ura sau la discriminare impotriva unui grup dupa rasa, religie, etnie, sex, varsta, orientare sexuala;
  5. sa nu trimita materiale al caror continut promoveaza in orice fel activitati ilegale;
  6. sa evite in orice circumstanta si sa nu folosesca identitatea unei alte persoane, furtul de identitate pedepsindu-se conform legilor in vigoare.

3.9 In functie de tipul de produse comercializate de catre magazinul online care solicita inregistrarea in cadrul sistemului ShopMania, listarea produselor partenerului poate fi complet gratuita sau poate impune achizitia unui pachet de servicii contra-cost. ShopMania nu garanteaza listarea produselor intr-o anumita categorie decat pentru partenerii inregistrati si acceptati in sistem, care indeplinesc conditiile de listare mentionate la art.4, care detin fonduri suficiente in contul virtual ShopMania si care au bid-uri active setate pe categoria respectiva.

3.10 In cazul eligibilitatii unui partener pentru listarea gratuita, Partenerul va beneficia de listarea pe site a maxim 3.000 de produse. In cazul in care fisierul de date al Partenerului contine mai mult de 3.000 de produse, produsele ce vor fi listate sunt alese in mod aleatoriu. Pentru a evita listarea aleatorie, Partenerul insusi trebuie sa limiteze numarul de produse din fisierul sau de date.

3.11 ShopMania va lista produsele Partenerului pe site in termen de maxim 5 zile lucratoare de la confirmarea corectitudinii fisierului de produse trimis de catre Partener.

3.12 Partenerul este obligat sa aleaga una dintre optiunile disponibile in contul sau pentru monitorizarea traficului furnizat de catre ShopMania si sa se asigure ca a luat toate masurile necesare pentru ca monitorizarea informatiilor legate de trafic prin metoda selectata sa functioneze corect. ShopMania nu isi asuma raspunderea pentru inacuratetea informatiilor referitoare la traficul inregistrat de Partener.


Art. 4 Acordarea, mentinerea si suspendarea calitatii de Partener ShopMania

4.1 ShopMania are dreptul sa refuze inscrierea sau sa suspende in orice moment listarea unui magazin online in cadrul site-ului ShopMania, daca urmatoarele conditii nu sunt indeplinite integral la data inregistrarii sau pe tot parcursul perioadei de listare a produselor pe ShopMania:

  1. Magazinul care doreste inscrierea in cadrul ShopMania trebuie sa foloseasca in cadrul comunicarii pe site-ul sau limba romana si sa poata furniza ofertele sale locuitorilor din Romania;
  2. Magazinul care doreste inscrierea in cadrul ShopMania trebuie sa afiseze pe site-ul sau datele de contact, incluzand, dar nelimitandu-se la: denumirea oficiala a societatii comerciale care opereaza site-ul, numar de telefon valid unde se pot prelua diferite solicitari din partea potentialilor clienti, adresa valida de email administrata de catre un angajat sau colaborator legal al societatii comerciale, codul de identificare fiscala si numarul de inregistrare la Registrul Comertului;
  3. Magazinul trebuie sa detina, in varianta perfect utilizabila, toate functionalitatile necesare pentru clasificarea sa drept magazine online: autentificarea printr-un nume de utilizator si printr-o parola unice, catalog de produse, adaugarea de produse in cosul virtual de cumparaturi, posibilitatea stergerii produselor din cosul virtual de cumparaturi, confirmarea comenzii finale, trimiterea comenzii finale s.a.m.d..
  4. Magazinul online trebuie sa functioneze pe un domeniu sau subdomeniu propriu sau inchiriat, caz in care trebuie sa faca dovada inchirierii daca aceasta ii este solicitata.
  5. Magazinul nu trebuie sa mai fie inregistrat in cadrul sistemului ShopMania si nu trebuie sa mai detina nicio alta listare a produselor sale in cadrul ShopMania.
  6. ShopMania isi rezerva dreptul de a permite listarea pe mai mult de un portal ShopMania doar in regim CPC.
  7. Dreptul de a inscrie un magazin in cadrul sistemului ShopMania le este rezervat doar persoanelor autorizate, constand in: angajati ai societatii comerciale care detin si/sau opereaza magazinul partener, colaboratori cu care magazinul partener are incheiat un contract in acest sens.
  8. ShopMania va suspenda de urgenta accesul la contul ShopMania, in cazul aducerii de dovezi pe care le considera ca fiind suficiente pentru a atesta faptul ca deschiderea si/sau administrarea contului ShopMania au fost efectuate de catre o persoana care nu se incadreaza in specificatiile de la art.4.1 aliniatul 7.
  9. Preturile continute in fisierul de date trebuie actualizate la zi de catre Partener si trebuie sa corespunda in totalitate preturilor afisate/practicate de catre Partener pe site-ul cu care s-a inregistrat in cadrul sistemului ShopMania.
  10. Partenerul trebuie sa includa in fisierul sau de date exclusiv produse care se regasesc pe site-ul sau si care sunt disponibile pentru comercializare si livrare.
  11. Preturile afisate pe magazinul Partenerului trebuie sa fie exprimate sau sa poata fi vizualizate in RON. Este recomandat ca preturile furnizate de catre Partener in fisierul datafeed sa fie exprimate in RON, pentru a evita eventuale diferente survenite in urma convertirii automate la RON.
  12. Partenerul trebuie sa precizeze intr-un loc vizibil si direct accesibil, in paginile site-ului sau, daca preturile afisate nu includ toate taxele aplicabile.
  13. Partenerul trebuie sa declare costurile de transport aplicabile pentru fiecare dintre produsele sale, prin includerea costurilor de transport in fisierul datafeed sau prin efectuarea setarilor specifice in panoul sau de administrare din cadrul portalului ShopMania. Indiferent de metoda aleasa, costurile de transport declarate de catre Partener trebuie sa corespunda in totalitate celor afisate de catre Partener pe site-ul cu care s-a inregistrat in cadrul sistemului ShopMania.
  14. Este recomandat ca Partenerul sa indice disponibilitatea pe stoc a produselor trimise catre sistemul ShopMania, prin includerea informatiilor despre stoc in fisierul datafeed sau prin efectuarea setarilor specifice in panoul sau de administrare din cadrul portalului ShopMania. Indiferent de metoda aleasa, informatiile despre stoc declarate de catre Partener trebuie sa corespunda in totalitate celor afisate de catre Partener pe site-ul cu care s-a inregistrat in sistemul ShopMania.
  15. Un Partener poate include in fisierul sau de date un numar maxim de 3.000 de produse, exceptie de la aceasta regula putand face doar partenerii premium. Partenerii premium pot include in fisierul de date un numar maxim de 50.000 de produse. Din momentul renuntarii la calitatea de Partener Premium, un magazin inscris in cadrul ShopMania trebuie sa reduca numarul de articole existente in fisierul sau de date la maxim 3.000 de produse.
  16. Partenerul trebuie sa includa codul ShopMania pe site-ul sau in termen de maxim 3 zile de la emiterea notificarii in acest sens de catre ShopMania. Exceptie de la aceasta regula pot face exclusiv partenerii premium.
  17. Un Partener trebuie sa afiseze pe site-ul sau codul ShopMania pe toata durata participarii sale in cadrul sistemului ShopMania, exceptie putand face partenerii premium.
  18. Din momentul renuntarii la calitatea de magazin premium, un Partener inscris in cadrul ShopMania este obligat sa afiseze pe site-ul sau codul ShopMania.
  19. Partenerul trebuie sa solutioneze orice nereguli semnalate cu privire la fisierul sau de date in termen de maxim 5 zile lucratoare de la emiterea notificarii de catre ShopMania sau de catre o persoana desemnata de acesta pentru a indeplini acest scop.
  20. Partenerul trebuie sa remedieze orice probleme aparute in buna functionare a site-ului sau, in termen de maxim 15 zile de la emiterea notificarii in acest sens de catre ShopMania.
  21. Nu vor fi acceptate in sistemul ShopMania magazine duplicat. Prin magazine duplicat se inteleg acele magazine care apartin aceleiasi persoane fizice sau juridice, care prezinta similitudini evidente la nivel de grafica si organizare si care comercializeaza aceleasi produse, indiferent daca la acelasi pret sau la preturi diferite.
  22. ShopMania isi rezerva dreptul de a suspenda accesul Partenerului la serviciile oferite in cadrul sistemului ShopMania, in caz de suspiciuni cu privire, dar nelimitandu-se la preturile practicate de catre Partener, autenticitatea si valabilitatea informatiilor despre produse s.a.
  23. ShopMania isi rezerva dreptul de a suspenda accesul Partenerului la serviciile oferite in cadrul sistemului ShopMania, ca urmare a inregistrarii de comentarii negative si/sau plangeri trimise de terti cu privire la practicile magazinului.
  24. Partenerul nu trebuie sa foloseasca domenii sau subdomenii care contin in mod abuziv/neautorizat seme identice/similare de marci inregistrate ce nu ii apartin sau care incalca drepturile legale ale unei alte parti si nu trebuie sa foloseasca domenii sau subdomenii care pot fi considerate, direct sau indirect, drept: calomnie, injurii, defaimare, obscenitate, pornografie, hartuire, limbaj licentios, discriminare, rasism, dar nelimitandu-se la acestea. Nerespectarea acestei obligatii atrage dupa sine suspendarea accesului la contul ShopMania pana la inlaturarea incalcarii obligatiilor asumate si a drepturilor tertilor, iar raspunderea ii apartine in totalitate Partenerului si societatii comerciale care detine magazinul online ce a generat incalcarea.
  25. Inregistrarea pe ShopMania nu este permisa decat magazinelor detinute si operate de catre o Persoana Juridica, PFA sau Intreprindere Individuala.
  26. Magazinul Partener trebuie sa respecte toate prevederile legislatiei in vigoare.
  27. ShopMania isi rezerva dreptul de a refuza inscrierea unui magazin online in cadrul portalului ShopMania, in cazul in care domeniul web folosit de catre magazinul online care solicita inscrierea, a fost inregistrat cu mai putin de 6 luni in urma.
  28. ShopMania isi rezerva dreptul de a refuza inscrierea unui magazin online in cadrul portalului ShopMania, in cazul in care interfata website-ului nu respecta standardele si bunele practici de calitate a designului, uzabilitatii, exprimarii sau a altor factori care afecteaza experienta vizitatorilor.
  29. Inregistrarea unui magazin online poate fi efectuata doar de catre personalul autorizat al magazinului, sau, cu acordul magazinului, de catre o terta parte autorizata.

4.2 Pentru nerespectarea uneia sau a mai multor clauze mentionate la art. 4.1, ShopMania poate sa suspende temporar contul/conturile de Partener detinut(e) de catre Partener pe ShopMania si/sau listarea unui anumit magazin al Partenerului in orice moment si nu are obligatia de a emite o instiintare in prealabil.

4.3 Anularea contului de Partener pe ShopMania, in urma neindeplinirii obligatiilor ce ii revin acestuia, mentionate la art. 4.1, atrage dupa sine incetarea prezentului contract. Partenerul nu are dreptul de a solicita niciun fel de daune, nu are dreptul de a solicita returnarea sumei de bani echivalente contravalorii contractului si nu are dreptul de a solicita returnarea fondurilor banesti existente in contul sau virtual ShopMania.


Art 5. Politici referitoare la Widget-urile ShopMania

5.1 Partenerii care isi creeaza, folosesc si/sau publica un Widget ShopMania, sunt obligati sa adere la politicile urmatoare. Ne rezervam dreptul de a suspenda conturile ShopMania care nu respecta aceste politici si/sau de a dezactiva widget-urile ShopMania in orice moment.

5.2 Deoarece politicile pot fi modificate in timp, Partenerii trebuie sa verifice regulat pagina https://partner.shopmania.ro/cp.terms, pentru a fi la curent cu aparitia unor eventuale actualizari sau modificari. In conformitate cu Termenii si conditiile ShopMania, este responsabilitatea si obligatia Partenerului sa fie informat si sa adere la politicile si termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, in vigoare.

5.3 Partenerii nu au voie sa plaseze widget-urile ShopMania in pagini cu continut care incalca oricare dintre urmatoarele reguli privind continutul.

5.4 Site-urile pe care widget-urile ShopMania sunt publicate, nu au voie sa includa sau sa faca trimitere la:

  1. Continut pornografic sau destinat adultilor;
  2. Continut violent;
  3. Continut referitor la intoleranta rasiala sau propaganda impotriva unui individ, a unui grup sau a unei organizatii;
  4. Continut excesiv de vulgar;
  5. Continut legat de piraterie informatica inclusiv drepturile privind continutul protejat, in general;
  6. Continut despre jocuri de noroc sau cazinouri;
  7. Continut despre medicamente interzise si obiecte utilizate pentru consumul, ascunderea sau producerea de droguri;
  8. Vanzarea de bere sau de bauturi spirtoase;
  9. Vanzarea de tutun sau de produse din tutun incluzand etnobotanice si orice alte substante asimilate prin lege;
  10. Vanzarea de medicamente care necesita prescriptie medicala;
  11. Vanzarea sau promovarea armelor sau munitiei (de ex. arme de foc, componente ale armelor de foc, cutite de lupta, pistoale de imobilizare, etc.);
  12. Vanzarea de produse care constituie copii sau imitatii ale produselor de marca;
  13. Vanzarea sau distribuirea lucrarilor de dizertatie sau a referatelor pentru studenti si elevi;
  14. Continut referitor la programe care recompenseaza utilizatorii pentru a face click pe anunturi sau oferte, pentru a efectua cautari, pentru a naviga pe site-uri web sau pentru a citi e-mailuri;
  15. Orice alt continut care este ilegal sau imoral sau care promoveaza activitatile ilegale sau imorale sau care incalca drepturile si interesele legale ale altor persoane;

5.5 Site-urile pe care widget-urile ShopMania sunt publicate trebuie sa adere la standardele de calitate web global acceptate si respectate, incluzand dar nelimitandu-se la:

  1. Site-urile nu trebuie sa foloseasca mijloace de tip Cloaking sau redirectari inselatoare;
  2. Site-urile nu trebuie sa includa pagini menite sa dauneze utilizatorilor sau echipamentelor, cum ar fi phishing-ul, instalarea de virusi, troieni sau alte tipuri de badware;
  3. Site-urile nu trebuie sa modifice fortat preferintele sau setarile utilizatorilor, sa directeze utilizatori catre site-uri nesolicitate, sa initieze download-uri, sa includa malware sau sa contina pop-up-uri sau pop-under-uri care sa interfereze cu navigarea site-ului.

Art. 6 Comentariile trimise de catre utilizatori

6.1 ShopMania aproba pentru afisarea pe site doar comentariile utilizatorilor care nu contin limbaj licentios, care nu sunt postate in mod repetat de catre aceleasi persoane si care respecta o serie de reguli de forma si continut, asa cum se regasesc ele prezentate pe site.

6.2 In cazul solicitarii de retragere a unui comentariu negativ, ShopMania va verifica situatia contactand ambele parti implicate.


Art.7 Durata contractului

7.1 Prezentul Contract intra in vigoare a) in cazul Serviciilor gratuite - din momentul in care acceptarea ofertei a ajuns la ShopMania, si b) in cazul Serviciilor contra-cost, conform pachetelor tarifare - din momentul in care acceptarea ofertei ce include si plata efectiva a pretului pachetelor tarifare alese a ajuns la ShopMania.

7.2 Prezentul Contract este valabil pe perioada nedeterminata si expira in cazul in care Beneficiarul renunta la folosirea serviciilor ShopMania, prin anularea definitiva a contului sau in cazul in care Furnizorul opreste definitv accesul Beneficiarului la Servicii, ca urmare a incalcarii de catre Beneficiar a prevederilor prezentului Contract.

7.3 Listarea ofertei Beneficiarului in cadrul categoriilor cu regim exclusiv CPC va fi sistata in momentul in care suma de bani disponibila in contul Beneficiarului se va epuiza.


Art. 8 Locatia activitatilor stipulate in contract

8.1 Activitatile stipulate in prezentul contract se vor desfasura la sediul sau punctele de lucru ale FURNIZORULUI.


Art. 9 Valoarea contractului

9.1 Preturile Serviciilor sunt exclusiv cele prevazute in formularele de comanda plasate de catre Beneficiar si acceptate de catre Furnizor. Plata se considera efectuata cand suma corecta de bani, scutita/libera de orice taxe bancare, comisioane sau orice alte taxe/retineri, a fost primita in contul Furnizorului. Preturile pentru Servicii sunt prevazute in Anexele formularelor de comanda si in pagina https://partner.shopmania.ro/plan_select, accesibila doar din contul de Partener. Preturile nu includ TVA.


Art. 10 Termene si modalitati de plata

10.1 In urma comenzii trimise pentru achizitionarea unui pachet se va emite o factura proforma care trebuie achitata in avans prin prin mijloacele de plata puse la dispozitia Beneficiarului de catre Furnizor. Ulterior ShopMania va emite o factura fiscala catre Partenerul Premium conforma cu factura proforma. Contul virtual al Partenerului Premium pe site-ul ShopMania va fi creditat cu suma achizitionata in momentul in care este confirmata efectuarea platii. Pentru o procesare rapida este necesara inscrierea numarului facturii proforme in detaliile ordinului de plata bancara.


Art. 11 - Obligatiile partilor

11.1 ShopMania se obliga:

  1. sa afiseze produsele / informatiile puse la dispozitie de catre Partener pe site-ul ShopMania, in cazul in care prevederile prezentului Contract sunt pe deplin respectate. Corelarea informatiilor din fisierul de date al Partenerului cu sistemul de categorii de pe website-ul ShopMania se va face in functie de optiunile deja existente in cadrul sistemului ShopMania. Solicitarile Partenerului cu privire la adaugarea de noi optiuni in cadrul sistemului de categorii vor fi analizate de catre ShopMania, care nu este insa obligat sa le introduca in sistemul ShopMania.
  2. sa puna la dispozitie Partenerului interfata de gestionare a fisierului de date, control al bidului si al altor date proprii, precum si de vizualizare a statisticilor de click si afisare pentru produselor proprii.
  3. sa creeze toate conditiile tehnice pentru a face posibila, dar nu si pentru a garanta, o buna protectie impotriva oricaror incercari de frauda precum si pentru limitarea numarului de clickuri venite zilnic de pe aceeasi adresa IP.
  4. sa depuna diligentele necesare pentru a furniza Serviciul in mod continuu, cu minimum de intreruperi, cu exceptia unor intreruperi planificate precum si cu exceptia faptului ca anumite intarzieri sau alte disfunctionalitati ale acestuia pot fi datorate unor cauze independente de vointa si posibilitatea de interventie a ShopMania (furnizori de acces la reteaua Internet, furnizori de energie electrica, etc.).

11.2 Partenerul se obliga:

  1. sa acorde ShopMania acces complet la toate datele, informatiile si documentele necesare indeplinirii obligatiilor sale asumate prin contract.
  2. sa furnizeze in fisierul de date doar informatii reale si continuu actualizate despre produsele sale. Informatiile oferite de catre Partener in fisierul de date trebuie sa corespunda in totalitate cu informatiile existente pe website-ul magazinului Partenerului. In cazul nerespectarii obligatiei de a oferi intotdeauna informatii reale si continuu actualizate, ShopMania va notifica Partenerul in scris. Daca in termen de 5 zile lucratoare de la trimiterea notificarii, Partenerul nu va lua masurile necesare pentru corectarea informatiilor eronate, ShopMania isi rezerva dreptul de a suspenda magazinul Partenerului, fara a-i acorda acestuia dreptul la returnarea contravalorii serviciilor.
  3. sa achite contravaloarea tarifelor aferente pachetelor de servicii mentionate in comanda si in facturile proforme, conform prevederilor Art. 9 si Art. 10.
  4. sa indeparteze de pe site-ul sau codul ShopMania, in momentul in care prezentul contract expira sau inceteaza atunci cand contul magazinului Partenerului este suspendat/desfiintat de ShopMania. Nerespectarea acestei clauze se considera folosire a marcii si a insemnelor ShopMania fara acordul ShopMania, Partenerul putand fi actionat in instanta pentru utilizarea neautorizata a marcii si insemnelor comerciale ale ShopMania.

Art. 12 - Dreptul la returnarea banilor

12.1 ShopMania ofera garantia returnarii contravalorii primei plati efectuate de catre Partener, in termen de maxim 15 zile de la incasarea acesteia. Suma ce poate fi returnata de catre ShopMania Partenerului consta in suma efectiv incasata de catre ShopMania si platita de Partener, excluzand orice reduceri sau bonus-uri acordate, din care se scade valoarea click-urilor inregistrate de Partener pe produsele sale listate pe ShopMania pe durata acestui interval. Returnarea contravalorii primei plati nu va fi efectuata de catre Furnizor decat pe temeiul prezentului contract, incheiat/agreat intre Furnizor si Beneficiar.
In cazul in care Partenerul solicita returnarea sumei disponibile in contul sau de Partener ShopMania, in termen de maxim 90 de zile de la inregistrarea platii sale, suma ce poate fi returnata de catre ShopMania Partenerului consta in suma efectiv incasata de catre ShopMania si platita de Partener, excluzand orice reduceri sau bonus-uri acordate, din care se scade valoarea click-urilor inregistrate de Partener pentru produsele sale listate pe ShopMania. Din suma astfel rezultata, ShopMania poate retine un comision operational de maxim 30% (treizeci procente).

ShopMania isi rezerva dreptul de a percepe lunar o taxa de mentenanta, in valoare de 40 Lei/luna, taxa care va fi retrasa automat din disponibilul de credite existent in contul ShopMania al Partenerului Premium, in cazul in care Partenerul Premium nu mai detine produse listate sau nu mai are biduri active setate pe o perioada de 6 luni consecutive.

12.2 Desfiintarea fortata a prezentului contract, cauzata de neindeplinirea culpabila a obligatiilor care revin Partenerului, atrage dupa sine renuntarea de plin drept a Partenerulului, fara notificarea prealabila si fara interventia unei instante judecatoresti la orice fel de returnare a oricarei sume de bani, totala sau partiala.


Art. 13 Disponibilitatea serviciului

13.1 ShopMania isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a website-ului ShopMania, in orice moment, si de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate Serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website, urmand sa onoreze toate obligatiile contractuale aflate in derulare, pana la expirarea pachetelor de servicii contra-cost deja achitate.


Art. 14 Cesiunea

14.1 Cu exceptia prevederilor de mai jos, atat ShopMania cat si Beneficiarul nu au dreptul de a cesiona, subcontracta, sublicentia sau instraina sau de transfera in orice alt mod unul sau toate drepturile ori obligatiile sale din prezentul contract catre orice terti, in general.

14.2 Oricare dintre parti poate cesiona, nova ori transfera in orice mod permis de legea aplicabila oricare dintre drepturile sau obligatiile sale din prezentul Contract uneia dintre societatile asociate (sau succesorilor sai ori ai acestora, prin fuziune sau prin achizitionarea tuturor activelor sale ori ale acestora), cu acordul prealabil in scris al celeilalte parti (care nu va fi refuzat sau intarziat in mod nejustificat).

14.3 ShopMania poate subcontracta oricare sau toate obligatiile sale din prezentul Contract catre o terta parte, cu conditia ca ShopMania sa asigure prin contractul cu tertul indeplinirea intocmai de catre tert a obligatiilor sale asumate fata de Beneficiar.


Art. 15 Drepturile asupra proprietatii intelectuale

15.1 Sub rezerva restrictiilor si termenilor prezentati in contract, ShopMania acorda Beneficiarului pe durata valabilitatii contracului o licenta ne-exclusiva, ne-transferabila pentru utilizarea programelor software, a echipamentului sau a altor materiale furnizate in baza sau in legatura cu Contractul numai si in masura in care este necesar pentru utilizarea Serviciilor furnizate in baza acestuia.

15.2 Toate drepturile asupra proprietatii intelectuale pentru orice software, patente, echipamente sau alte materiale inclusiv documentatia, furnizate Beneficiarului in baza sau in legatura cu Contractul, sunt si vor fi detinute numai de ShopMania sau de furnizorii sai.

15.3 ShopMania va face eforturi rezonabile pentru a se asigura, fara a-si asuma o obligatie de garantie, ca folosirea de catre Beneficiar a programelor software, echipamentului sau altor materiale furnizate de ShopMania in legatura cu Serviciile nu va incalca drepturile de proprietate sau drepturile de proprietate intelectuala apartinand unui tert.


Art. 16 Confidentialitatea informatiilor

16.1 Fiecare parte va asigura confidentialitatea tuturor informatiilor (incusiv termenii si conditiile prezentului contract) si a documentatiei, inclusiv, dar fara a se limita la, informatiile referitoare la activitatea comerciala sau secrete de comert ori profesionale, procese, know-how, etc. sau metode folosite de cealalta parte in desfasurarea activitatii, obtinute de la cealalta parte in urma sau in legatura cu prezentul contract. Pentru a proteja drepturile si interesele celeilalte parti din prezentul contract, o parte poate dezvalui doar acele informatii confidentiale referitoare la cealalta parte care sunt solicitate de personalul propriu autorizat sau cel al societatilor autorizate in scopul realizarii prezentului contract ori autoritatilor la cerere si chiar si prin efectul legii.

16.2 Fiecare dintre parti consimte: ca nu va folosi nicio informatie confidentiala referitoare la cealalta parte in niciun alt scop decat pentru indeplinirea unei obligatii a sa, rezultata din prezentul contract sau pentru exercitarea unor drepturi nascute din prezentul Contract; ca nu va copia si nu va dezvalui nicio informatie confidentiala unei terte parti fara consimtamantul scris al reprezentantului autorizat al celeilalte parti. Cu toate acestea, ambele parti au voie sa dezvaluie informatii referitoare la prezentul contract reprezentantilor autorizati ai societatilor asociate, inclusiv celor care le ofera acestora asistenta in privinta prezentului contract, sub rezerva asumarii obligatiilor de confidentialitate corespunzatoare.

16.3 Prevederile prezentului capitol nu se aplica informatiilor confidentiale in privinta carora destinatarul poate demonstra, in favoarea partii care a facut dezvaluirea, ca:

  1. la data dezvaluirii erau deja cunoscute destinatarului (fara a avea obligatia de a pastra confidentialitatea asupra acestora);
  2. dupa data dezvaluirii sunt obtinute legal de destinatarul actionand cu buna credinta de la o terta parte independenta care nu se afla sub rezerva niciunei obligatii de a pastra confidentialitatea asupra respectivei informatii confidentiale;
  3. la momentul dezvaluirii erau in totalitate sau fusesera aduse la cunostinta publicului prin alte metode decat prin neglijenta destinatarului sau incalcarea restrictiilor prevazute in contract sau in anexele acestuia;
  4. au fost in mod independent insusite de sau in numele destinatarului fara a avea acces la vreuna din informatiile confidentiale;
  5. se solicita dezvaluirea lor prin lege, prin actiuni in instanta, de organe sau institutii guvernamentale sau de alte autoritati de reglementare;
  6. s-a acordat un consimtamant scris pentru dezvaluire.

Art. 17 Excluderea unor garantii

17.1 ShopMania nu garanteaza ca:

  1. Utilizarea Serviciilor va indeplini cerintele si asteptarile Beneficiarului/Partenerului;
  2. Accesul si folosirea Serviciilor se va desfasura in permanenta in cele mai bune conditii, fara intreruperi, erori de functionare si in deplina siguranta;

17.2 Serviciilor nu li se vor aplica suplimentar niciun fel de conditii, garantii sau orice alti termeni (inclusiv orice termeni impliciti cu privire la calitatea, compatibilitatea satisfacatoare in conformitate cu descrierea), cu exceptia celor prevazuti in mod explicit in prezentul acord.


Art. 18 Limitarea raspunderii

18.1 Partile sunt de acord ca informatiile si serviciile reglementate prin acest contract sa fie furnizate “asa cum sunt”, fara nicio garantie de orice fel.

18.2 Sub rezerva prevederilor clauzei 18.3, niciuna dintre parti nu va fi tinuta sa raspunda, in nicio situatie, pentru pagube speciale, accidentale, colaterale, indirecte sau punitive, pierderea veniturilor sau profiturilor, pierderea castigurilor, pierderea afacerii, pierderea fondului de comert, pierderea tranzactilor, pierderea de date, pierderea folosintei unei proprietati, costurile executarii obligatiilor prin substituirea persoanelor, a echipamentelor sau servicilor si costuri de timp mort, indiferent de cum s-au produs aceste situatii, si fie ca sunt produse din culpa (inclusiv neglijenta), prin incalcarea obligatiilor contractuale sau din orice alte motive, si indiferent daca puteau fi prevazute sau nu in mod rezonabil la data contractarii.

18.3 Nicio prevedere a articolului 18 nu va exclude sau nu va limita raspunderea Beneficiarului in ceea ce priveste:

  1. indeplinirea propriilor obligatii de plata a serviciului in termenii si conditiile prevazute in prezentul contract;
  2. degradarea, afectarea in orice fel a sistemului ShopMania, prin utilizarea neconforma a echipamentelor si specificatiilor din prezentul contract;
  3. nerespectarea obligatiilor de confidentialitate si a garantiilor expres indicate;
  4. nerespectarea obligatiilor privind utilizarea corecta a serviciului.

18.4 Nicio prevedere din prezentul contract nu exclude sau nu limiteaza raspunderea oricareia dintre parti:

  1. pentru frauda;

  2. sau
  3. in legatura cu despagubirile relative la drepturile de proprietate intelectuala prevazute la capitolul 15.

18.5 Beneficiarul va despagubi si va exonera de orice raspundere ShopMania pentru orice actiuni, pierderi, costuri, pagube, pedepse, cheltuieli, amenzi, taxe (inclusiv taxe judiciare suportate si/sau la plata carora este obligat ShopMania), actiuni in justitie, reclamatii sau cereri care au orice legatura cu prezentul Contract aduse impotriva ShopMania sau cu care ShopMania este amenintat de catre un tert inclusiv autoritati si care rezulta din utilizarea de catre Beneficiar a Serviciilor, sau din orice actiune sau omisiune intentionata sau neglijenta din partea Beneficiarului. Beneficiarul ii va acorda de asemenea ShopMania, exclusiv pe cheltuiala Beneficiarului, imputernicire deplina, informatiile si asistenta rezonabil necesara pentru apararea, rezolvarea sau solutionarea unor asemenea pretentii.

18.6 ShopMania sau colaboratorii Furnizorului nu isi asuma in niciun caz responsabilitatea pentru pierderi de ordin financiar sau comercial, si pentru nicio pierdere indirecta sau pe cale de consecinta pe care o poate suferi Partenerul. Acestea includ orice pierderi de profit (indiferent daca sunt suferite direct sau indirect), orice pierdere de patrimoniu sau privind reputatia firmei, sau orice pierdere de date suferita.

18.7 ShopMania nu este raspunzator pentru pierderile sau stergerile de informatii survenite in urma actiunilor directe sau indirecte efectuate de Parteneri asupra datelor.

18.8 ShopMania sau colaboratorii sai nu vor fi raspunzatori pentru orice pierdere sau prejudiciu suportat de Parteneri, ca urmare a:

  1. Eventualelor modificari pe care ShopMania le-ar putea aduce Serviciilor sau ca urmare a interuperilor temporare sau definitive aduse de catre ShopMania in furnizarea Serviciilor;
  2. Pierderii, stergerii, coruperii sau eventualelor erori de stocare a continutului incarcat sau transmis de Partener in cadrul procesului de utilizare a Serviciilor;
  3. Nerespectarii de catre Parteneri a obligatiei de a comunica exclusiv informatii corecte si autentice cu privire la identitate, date de contact si orice fel de detalii despre produsele oferite in cadrul magazinului online (nume produs, pret produs, descriere produs, imagini s.a.);
  4. Nerespectarii de catre Parteneri a obligatiei de a asigura securitatea contului si a datelor de acces.

Art. 19 Penalitati

19.1 Orice intarziere a platii, care depaseste cu mai mult de 14 zile termenul de plata inscris pe factura proforma sau in anexa la factura fiscala daca aceasta a fost emisa, obliga Beneficiarul sa plateasca o penalizare de 0,10% pe zi de intarziere din valoarea acesteia.


Art. 20 Forta Majora

20.1 Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca, in conditiile legii, cu cerinta notificarii partenerului contractual.

20.2 Orice eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, aparut dupa incheierea contractului si care impiedica partile sa execute total sau partial obligatiile contractuale, va fi considerat caz de forta majora.

20.3 Partea care invoca forta majora are obligatia sa o aduca la cunostinta celeilalte parti, in scris, in maximum 5 (cinci) zile de la aparitie, iar dovada fortei majore, impreuna cu avertizarea asupra efectelor si intinderii posibile a fortei majore, se va comunica in maximum 15 (cincisprezece) zile de la aparitie. Data de referinta este data stampilei postei de expediere. Partea care invoca forta majora are obligatia sa aduca la cunostinta celeilalte parti incetarea cauzei in maximum 5 (cinci) zile de la incetare. Daca aceste imprejurari si consecintele lor dureaza mai mult de 3 luni, fiecare partener contractual poate renunta la executarea contractului pe mai departe. In acest caz, niciuna din parti nu are dreptul de a cere despagubiri de la cealalta parte, dar ele au indatorirea de a-si onora toate obligatiile pana la aceasta data.


Art. 21 Modificarea Termenilor si Conditiilor de utilizare a Serviciilor

21.1 Termenii si conditiile de utilizare a Serviciilor, disponibili la adresa https://partner.shopmania.ro/cp.terms, fac parte integranta din prezentul Contract. ShopMania si rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul Termenilor si Conditiilor de utilizare a Serviciilor, fara notificarea prealabila a Beneficiarului sau persoanelor care le utilizeaza. Partenerii vor avea acces permanent la termenii si conditiile pentru utilizarea Serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment. Orice noi functionalitati, instrumente, facilitati sau restrictii care sunt dezvoltate si aplicate pentru imbunatatirea Serviciilor, fac de asemenea obiectul prezentului Contract.
Modificarile cu privire la tarife, modalitati si termene de plata devin efective in termen de 7 zile lucratoare de la publicarea acestora. Orice alte modificari ale Termenilor si conditiilor de utilizare a Serviciilor devin efective imediat, odata cu publicarea acestora la adresa https://partner.shopmania.ro/cp.terms.

21.2 Utilizarea Serviciilor (accesul, navigarea si inregistrarea unui cont de Beneficiar, listarea produselor) constituie un acord direct, deplin si neconditionat de respectare a Termenilor si Conditiilor de utilizare si a prezentului Contract, cu toate efectele si consecintele ce decurg din acesta. In cazul in care Beneficiarul nu este de acord cu modificarile aduse Termenilor si conditiilor de utilizare a Serviciilor, Beneficiarul isi poate in orice moment anula/dezactiva contul, in caz contrar considerandu-se ca modificarile au fost pe deplin acceptate.


Art. 22 Informatii legate de marca

22.1 Denumirea ShopMania si sigla ShopMania sunt marci inregistrate ale SC ShopMania Net SRL. Marcile SC ShopMania Net SRL nu pot fi afisate sau utilizate sub nicio forma fara acordul expres al proprietarului de drept.


Art. 23 Incetarea contractului

23.1 Contractul poate inceta (i) in cazul in care Beneficiarul renunta la folosirea serviciilor ShopMania, prin anularea/dezactivarea definitiva a contului sau (ii) daca oricare dintre Parti intra in incapacitate de plata si/sau sunt declansate proceduri pentru declararea falimentului, dizolvarea si/sau lichidarea sa.

23.2 ShopMania isi rezerva dreptul de a rezilia Contractul pentru neexecutarea sau executarea necorespunzatoare de catre Beneficiar a oricarei obligatii asumate prin prezentul contract. Contractul se considera reziliat de drept printr-o notificare, fara indeplinirea altor formalitati prealabile, rezilierea intervenind cu efect imediat de la data comunicarii si fara a fi necesara interventia instantei. In cazul rezilierii din culpa Partenerulului va opera renuntarea de plin drept a acestuia, fara notificarea prealabila si fara interventia unei instante judecatoresti la orice fel de returnare a oricarei sume de bani, totala sau partiala.


Art. 24 Notificari / Comunicari

24.1 Orice comunicare ce urmeaza a fi efectuata in legatura cu aspectele reglementate prin acest Contract va fi trimisa folosindu-se datele de identificare cuprinse in prezentul Contract.

24.2 Beneficiarul accepta si este de acord sa primeasca prin posta sau posta electronica comunicari sau alte mesaje tehnice, comerciale sau de natura informativa din partea ShopMania.

24.3 Toate notificarile si corespondenta vor fi facute in scris si transmise prin posta, posta electronica sau fax. Astfel de notificari vor fi considerate primite daca:

  1. sunt inmanate personal si destinatarul le accepta prin semnatura;
  2. imediat ce au fost distribuite la adresa data, iar expeditorul primeste confirmarea de primire, in cazul trimiterii prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire; sau
  3. la data si ora inregistrate de fax in cazul trimiterii prin fax. – posta electronica, data si ora cand s-a primit emailul.

Art. 25 Prevederi speciale

25.1 Semnarea prezentului contract nu implica stabilirea unui raport comercial de natura exclusiva intre ShopMania si Beneficiar.

25.2 Beneficiarul accepta si este de acord sa nu i se acorde niciun drept de utilizare a niciunui element din instalatii, din facilitatile de functionare sau din alta infrastructura folosite sau puse la dispozitie de ShopMania pentru furnizarea de Servicii, altul decat dreptul de utilizare a Serviciilor, asa cum este acesta descris in Contract. Beneficiarul nu va primi niciun drept sau titlu cu privire la retea sau o parte din retea, instalatii sau echipament detinuta sau utilizata de ShopMania pentru a oferi Servicii.


Art. 26 Conditii finale

26.1 Prezentul contract va putea fi completat, interpretat sau modificat doar prin act aditional acceptat de reprezentantii legali ai ambelor parti.

26.2 Orice renuntare la orice drept sau remediu in baza prezentului Contract trebuie sa fie facuta in scris. Cu exceptia cazului in care se stipuleaza in mod expres altfel, orice renuntare va fi efectiva numai in cazul si scopul pentru care este data.

26.3 Fiecare dintre prevederile prezentului contract este independenta, in consecinta, daca orice astfel de prevedere este sau devine nula sau nu poate fi pusa in executare in orice privinta potrivit legii, aceasta nu va afecta valabilitatea sau punerea in executare a celorlalte prevederi ale contractului, iar partile vor depune toate eforturile rezonabile pentru a negocia cu buna-credinta in vederea inlocuirii acesteia cu una sau mai multe prevederi satisfacatoare pentru orice autoritate competenta in materie.

26.4 Oricare persoana care accepta prezentul contract in numele uneia dintre parti, declara si garanteaza ca a fost pe deplin imputernicita si ca au fost intreprinse toate masurile necesare exprimarii unui consimtamant valabil in numele partii pe care o reprezinta.

26.5 Orice litigiu decurgand din sau in legatura cu acest contract, inclusiv referitor la incheierea, executarea ori desfiintarea lui, se va solutiona prin arbitrajul Curtii de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei in conformitate cu Regulamentul de organizare si functionare al Curtii, cu Regulile de procedura ale acestei Curti, cu art. 4 al Conventiei Europene de arbitraj comercial si international incheiata la Geneva la 21 aprilie 1961, excluzand instantele obisnuite.

26.6 Completul de arbitraj este format dintr-un arbitru desemnat in conditiile procedurilor aplicabile.

26.7 Decizia data in arbitraj va fi finala, obligatorie si executorie.

26.8 Prezentul contract reprezinta totodata acceptul Partenerului cu privire la termenii si conditiile de folosire a website-ului ShopMania, asa cum se regasesc acestea in cadrul website-ului ShopMania.

26.9 Inregistrarea in cadrul ShopMania reprezinta acceptul Partenerului cu privire la prezentul contract.

26.10 Prezentul contract poate fi modificat in orice moment de catre ShopMania. Partenerul este obligat sa reciteasca periodic continutul prezentului contract. Modificarea prezentului contract va fi comunicata de catre ShopMania exclusiv in cadrul website-ului ShopMania, in zonele din website destinate acestui tip de activitati.

26.11 ShopMania isi rezerva dreptul de a aduce in orice moment modificari la algoritmii folositi pentru calcularea CPC-ului si a modului de afisare a produselor in cadrul website-ului ShopMania, fara obligatia de a notifica Partenerul in acest sens.

26.12 Prezentul contract impreuna cu anexele care sunt parte integranta reprezinta vointa partilor si orice alta intelegere verbala precedenta acestui contract devine nula.

26.13 Daca oricare din parti nu isi indeplineste obligatiile, faptul ca cealalta parte nu cere indeplinirea lor sau un echivalent financiar nu inseamna ca partea respectiva si-a pierdut acest drept de a le cere. Orice clauza nula prin efectul legii nu va afecta valabilitatea si aplicabilitatea celorlalte clauze.

© 2017 ShopMania